Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Jag må kanske vara lite lätt otrevlig just nu men varför skulle SAS ha något som helst intresse av att ge er och andra med årskort någon del av en kampanj där man får extra poäng för varje "extra" resa. De är ju inte direkt så att SAS tjänar något extra på att ni skulle göra två resor mer än vas du själv planerat. Ni måste ju förstå att ett sådant här erbjudande inte går att applicera på någon med årskort. Sen kan man tycka att ni med årskort borde få inbjudan till exklusiva event eller liknande. Har noll koll på om ni får något liknande men i vilket fall är det en helt annan diskussion som inte alls har och göra i denna tråd.

Logiken blir lite komplicerad, men det skulle gå om man undantar alla sträckor som årskortet gäller, ex om man har TPI unlimited endast på ARN-SDL så får man inga extrapoäng på t.o.r ARN-SDL. Jag är dock övertygad om att det inte finns systemstöd för detta, utan att det skulle bli orimligt mycket manuellt jobb.

Mvh
/NotRyan

Jag har minst 5 t o r och max 9. (Jag kommer göra 0 ju, fast typ 15 enkel flygningar eller så för jag har bokat enkelresor hela tiden..)

5 - 5 800 poäng
6 - 14 500 poäng
7 - 21 600 poäng
8 - 40 600 poäng
9 - 58 000 poäng

Varför kan de inte räkna antalet flygningar för? ;(

Tänkte registrera mig nu men möts av meddelandet att kampanjen är avslutad, trots att det på sidan står att anmälan ska ske senast 30:e april. Det känns inte helt riktigt.

Men vad f-n!! Jag kommer också till en sida där det står att kampanjen är avslutad?!?
I min kalender står det fortfarande den 30 april. Vem kontaktar man??

Ringde Customer Service. De har tydligen fått ett internt meddelande att anmälningsidan är stängd för vissa. De skulle helt enkelt samla ihop information om kunden som hade problemet och skicka vidare till sin interna EB support.
Jag har EBS så ringde vanliga numret och sade hur många resor jag planerat att ta och det ska han nu ha mailat vidare.

OK, då slår jag också en signal dit. Det är ju ett så uppenbart att de stängt för tidigt, inte ens på Nya Zeeland är det ju den 1 maj ännu...
Enklaste är om de kan öppna registreringssidan igen.

Jag ringde också Customer Service nyss, och dom sa att dom fått besked om att det är fel på sidan, och att den kommer öppna i eftermiddag igen.

Toppen