Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Har snart avverkat 4 av 6 t/r-resor. Går i mål på fredag och får då mina 60 000 poäng :cool: Hälsningar från en lugn SK Lounge på Arn T4

Snart 2 veckor sedan jag körde min sista resa, har inte fått något än. Vet inte om man ska vänta till bonusperioden är slut eller inte, det kan jag inte minnas att jag läst något om.

Snart 2 veckor sedan jag körde min sista resa, har inte fått något än. Vet inte om man ska vänta till bonusperioden är slut eller inte, det kan jag inte minnas att jag läst något om.

Har du någon norsk inrikes med där? Förvisso att dom har börjat ge poäng, men i reglerna för challengen var dom naturligtvis undantagna enligt de regler som var då... Man tycker ju att dom som ger poäng borde räknas, men...?

Mvh
/NotRyan

Har du någon norsk inrikes med där? Förvisso att dom har börjat ge poäng, men i reglerna för challengen var dom naturligtvis undantagna enligt de regler som var då... Man tycker ju att dom som ger poäng borde räknas, men...?

Mvh
/NotRyan

Yes, jag har en T/R inräknad där. Kanske ska ringa en pling och kolla läget, annars får jag väl köra en liten BGO-CPH igen då :p

Jag uppfyllde mina 7 ToR för ca tre veckor sen och fick mina poäng insatta för ca 2 veckor sen. =)

Så de är rätt snabba på att sätta in poängen.

Yes, jag har en T/R inräknad där. Kanske ska ringa en pling och kolla läget, annars får jag väl köra en liten BGO-CPH igen då :p

Jag tycker väl att du kan åka och skriva lite i BC-gästboken på CPH :cool: Inte säkert att du får ett bra svar om du nu inte kommer till rätt agent....

Mvh
/NotRyan

Jag var väldigt kaxig i början. Det blev hela 0 flygningar och alltså inga 60000p. Nu börjar jag att ångra mig..

Toppen