Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Så här var det för mig:

1 = 1500
2 = 3750
3 = 6750
4 = 10500
5 = 15000

Har en CPH-OSL-BCN-OSL-CPH flygning eventuellt i Maj, dock lite surt om den bara skall räknas som en t/r. Tycker rent spontant att den borde räknas som två.

Så här var det för mig:

1 = 1500
2 = 3750
3 = 6750
4 = 10500
5 = 15000

Har en CPH-OSL-BCN-OSL-CPH flygning eventuellt i Maj, dock lite surt om den bara skall räknas som en t/r. Tycker rent spontant att den borde räknas som två.

Håller helt med.
Det borde väl iofs gå att dela upp flygningar med mellanlandningar som olika reser på olika bokningar. Ett jäkla meck och lite chansning vid inställda/försenade flighter men skulle öka min utdelning med flera 10k poäng..
Får ta i rejält på transfertiderna..

På vilket sätt borde det vara 2 tur och retur? Bara för att man väljer mellanlandningar blir det inte fler tur och retur resor i min mening.

Du är inte ensam om att inte få något erbjudande. Jag är EBG har även årskort men inte fått något erbjudande om extra poäng sedan 2011. Undrar hur SAS tar hand om sina lojalaste kunder ?? Det börjar bli frustrerande att aldrig längre få någon uppskattning för att man är "trogen" SAS kund. Överväger faktiskt att gå över till Sverige flyg som kan vara ett alternativ.

Om man har en redan gjord tur och retur till Göteborg under den aktuella tidsperioden. Får man tillgodoräkna sig den tror ni? Den bokades och betalades långt innan dessa mail skickades ut.. :cool:

Du är inte ensam om att inte få något erbjudande. Jag är EBG har även årskort men inte fått något erbjudande om extra poäng sedan 2011. Undrar hur SAS tar hand om sina lojalaste kunder ?? Det börjar bli frustrerande att aldrig längre få någon uppskattning för att man är "trogen" SAS kund. Överväger faktiskt att gå över till Sverige flyg som kan vara ett alternativ.

Jag må kanske vara lite lätt otrevlig just nu men varför skulle SAS ha något som helst intresse av att ge er och andra med årskort någon del av en kampanj där man får extra poäng för varje "extra" resa. De är ju inte direkt så att SAS tjänar något extra på att ni skulle göra två resor mer än vas du själv planerat. Ni måste ju förstå att ett sådant här erbjudande inte går att applicera på någon med årskort. Sen kan man tycka att ni med årskort borde få inbjudan till exklusiva event eller liknande. Har noll koll på om ni får något liknande men i vilket fall är det en helt annan diskussion som inte alls har och göra i denna tråd.

Toppen