En fråga, har ett komplicerat ärende, precis pratat med SAS kring en redan bokad business class resa med "StarAllianc" till Rio De Janiro.
Ställde en fråga kring möjligheterna att boka om flyget, vilket han sa var fullt möjligt och skulle kolla lediga biljetter. Detta resulterade i att han (gissar", ändrade orginalbiljetten till Rio för att ställa ut nya flygbiljetter dock gick dem inte igenom. Vilket resulterade även i att orginalbiljetten försvann.
Han kunde inte göra något mer utan bad hemskt mycket om ursäkt från sitt håll och sa "hittar du något" ring. Bad om att få prata med en manager men han påstod att det skulle bli komplext.
Nu står jag utan några biljetter och en förlorade voucher. Vilka rättigheter eller möjligheter har jag här?
Några råd??
Ställde en fråga kring möjligheterna att boka om flyget, vilket han sa var fullt möjligt och skulle kolla lediga biljetter. Detta resulterade i att han (gissar", ändrade orginalbiljetten till Rio för att ställa ut nya flygbiljetter dock gick dem inte igenom. Vilket resulterade även i att orginalbiljetten försvann.
Han kunde inte göra något mer utan bad hemskt mycket om ursäkt från sitt håll och sa "hittar du något" ring. Bad om att få prata med en manager men han påstod att det skulle bli komplext.
Nu står jag utan några biljetter och en förlorade voucher. Vilka rättigheter eller möjligheter har jag här?
Några råd??
Last edited: