Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

mha321

Medlem
WTF?!?
Nu finns en "anslut till wifi beta" i appen men implementationen är bedrövlig.
Det enda den gör är att länka till en sida där man kan kopiera en länk som måste klistras in i Chrome

Som sedan inte fungerar öht.
Sidan som laddas är bara en generisk sas sida och inget annat fungerar.

Skriva in sas.viasat.com fungerar dvs som innan att man måste logga in.

Skulle inte appen sköta allt? Den här lösningen är värdelös

Det låter som exakt samma funktionalitet jag noterade 2 augusti (se tidigare post) som de inte lyckats förbättra alls. Är det så att den tagit sig från Android till ios utan att bli fixad nu?
 

intuition

Medlem
Om deras "lösning" är att sas Viasat länken ska finnas i appen men ingen mer integration kunde de lika gärna strunta i det. Det skapar bara irritation.

Jag är ju redan inloggad i appen och all data om min biljettklass finns. Skapa en token och skicka till Viasat eller vem det nu är som validerar, hur svårt kan det vara?
 

FlyGuy

Medlem
Så upplevde jag att det fungerade på iPhone men jag var lite disträ just då.

Jag anslöt manuellt till nätverket och sen löste appen resten när jag tryckte på knappen.
 

adhoc76

Medlem
Appen funkar inget vidare. Jag får felmeddelande ”not able to verify the authorization header”. Funkar bra i mobilen (iPhone), men inte på iPad.
 
Två nya app versioner på rad senaste dagarna, där bl a Lifetime Gold dashbord har flyttat till Me tabben. Kul.
Dock, märklig räknesätt.

IMG_0644.jpg
 

intuition

Medlem
För mig ser det inte ut så alls. (Android version 5.13 från 21.e nov.) Tidigare hade jag en lång lista med typ alla mina medlemsår ungefär som din bild. Men nu har jag en väldigt mycket tråkigare bild som bara visar senaste åren:
LT.png

Kan inte se om det är segment eller poäng (troligen det som kom närmst målet)



För mig valde appen dessutom att plötsligt gå i darkmode efter senaste uppdateringen, trots att min inställnig är "System mode" och mitt system är inställt i light.
 
Last edited:
Toppen