Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

Fredah

Medlem
SAS kan ju börja med att fixa till så man kan söka och boka ett flyg först innan dom bugfixar/förbättrar/förfinar post-sales. Jag kan inte söka på flyg - appen tror jag är en robot. Helt omöjligt att få bort. Ideer?
Testa att söka i appen istället (skärmdumpen är från hemsidan). Jag har fått upp liknande när jag loggat in många gånger på samma dag, har försvunnit för mig. Men man kan även testa en annan webbläsare, rensa kakor och byta nätverk (slå av Wi-Fi).
 

Jannes

Medlem
1699003418728.png

Lite nya funktioner i gårdagens release (iOS). Speciellt den markerade är väldigt intressant! Om den fungerar smidigt är det en stor eloge för SAS app-gäng!
 

pswe

Medlem
Visa bifogad bild 147501
Lite nya funktioner i gårdagens release (iOS). Speciellt den markerade är väldigt intressant! Om den fungerar smidigt är det en stor eloge för SAS app-gäng!
Såg också den. Håller med, klart lovande.

Och den är rätt intressant redan, alla mina ärenden under 22 och 23 ligger listade, från problem med Hertzpoäng (via Mail) till gårdagens telefonsamtal till bokningen gällande en travelpass fråga. (Dock inga spår av de förseningsclaims som jag haft och fått löst under perioden)
 

Jannes

Medlem
Hade faktist inte ens kollat mina ”Customer Claims”, väldigt snyggt att kunna se dem där också. Appen har nu väl mer funktioner än hemsidan?
 

mha321

Medlem
Och den är rätt intressant redan, alla mina ärenden under 22 och 23 ligger listade, från problem med Hertzpoäng (via Mail) till gårdagens telefonsamtal till bokningen gällande en travelpass fråga. (Dock inga spår av de förseningsclaims som jag haft och fått löst under perioden)
Var hittar du dem? Jag hittar bara formulär för att skapa nya ärenden...
 
Om man lägger till en passagerare som kan köpa ungdomsbiljetter blir det allt man kan söka efter. Vuxna har mycket bättre tillgänglighet så det är ofta även en ungdom vill betala fullpris.

Man behöver lägga till en passagerare utan att ange dess födelseår för att få upp sådana biljetter, för att sedan i sista bokningsateget ange sådant istället. Görbart men lite irriterande.
 
Toppen