Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

Star Alliance Silver ger ingen prioriterad incheckning. Däremot ger SAS Silver prioriterad incheckning när man flyger med SAS.
Minne som en kratta. Jag skyller på att det var länge sedan jag var silver.

Men det gör det ju ännu tydligare, tycker jag, att det är test data och att de bara visar silver benefits för samtliga nivåer.

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

Jag noterade idag för övrigt att det finns en ny app i Google Play Store från SAS (?) som heter We Are Travelers. Som kanske är den nya appen? Dock kommer den från ett helt nytt utvecklarkonto och <1000 downloads. Version 0.0.9. Så det kanske är ett väldigt utstuderat försök till phishing :)

we are travelers - Apps on Google Play

Naiv som jag är så testade jag. Den verkar väldigt legit. Visade all info om mig, mina kommande resor, poäng m.m. Man kan numera byta säte i appen och boka för poäng. Yay! Dock ligger fortfarande konstiga siffror inne på de olika statusnivåerna angående rabatt för bokning poäng+pengar m.m. Lite oroväckande.

Är väl inget oroväckande med de konstiga siffrorna, som tidigare spånats här så är det bara copypasta från en statusnivå till en annan för att testa att det ser okej ut layoutmässigt. Om du inte då ser helt andra saker?

Men byta säten och boka för poäng är ju supernice. Försökte själv boka för pengar i gamla appen igår, och den gav bara felmeddelande.

Efter senaste uppgraderingen visar den nya appen rätt antal poäng för dem olika statusnivåer.

Men andra saker är fortfarande fel.

Attachments

• Screenshot_20220826-125339_SAS Travel.png
    Screenshot_20220826-125339_SAS Travel.png
    80 KB · Visningar: 306
Hello travelers!
I am from SAS and part of the dev team working on releasing a new app. It didn't take long for you guys to figure that out, right? :)

As you have noticed, Android is available "unpromoted" in the Play Store, for iOS the app is available in Apple Store but unlisted, which means you need a URL to access it. We are still in the beta phase and working hard to stabilize.
Those of you who want to be part of as Early Adopter are free to send us an email at travel@sas.se and we will grant them early access.

Bear with us, it's still working in progress, so it's not perfect but we are seeking support and help with field testing.

Please be free to add comments, questions and feedback about the app here in this channel or reach out to us directly, your inputs are valuable.
Also, I wish to listen to all your feature needs.

Kindest,

Massimo

Toppen