Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

obs

Medlem
Fungerar redan på travelpass bokningar. Vilket gör det ännu löjligare att det inte funkar på vanliga.
Jeg har fået opfattelsen af at det skyldes, at SAS' systemer er så gamle så de ikke kan håndtere at kun nogle billetter kan afbestilles. Mit gæt er at der derfor er blokeret for afbestilling af alle billetter (undtagen Travel Pass). Det samme gælder på hjemmesiden.
 

Moco

Medlem
Börja med att komma igår passinformation, kortinformation etc. Som det är nu tappar den titt som tätt denna information, och man blir tvungen att lägga in det på nytt igen.
 

mha321

Medlem
Börja med att komma igår passinformation, kortinformation etc. Som det är nu tappar den titt som tätt denna information, och man blir tvungen att lägga in det på nytt igen.
Den funktionen finns väl redan? Under inställningar har åtminstone jag ett alternativ för passport information. (direkt efter payment details)
 

mha321

Medlem
Jo, men appen tappar den sparade informationen titt som tätt. Iallafall min.
Hm. Inget jag känner med mig att jag råkat ut för speciellt, men majoriteten av mina sas-flygningar går inom Schengen så jag har inte använt det så mycket, kan vara därför.
 
Toppen