Sir Karlsson
Medlem
Jag kommer vi får väl träffas innan på något trevligt ställeKöpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?
Jag kommer vi får väl träffas innan på något trevligt ställeKöpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?
Låter som en bra plan! Jag planerar att rulla in med tåget 16:30. Någon som känner sig hemma i krokarna som kan föreslå plats?Jag kommer vi får väl träffas innan på något trevligt ställe
Jernbanecafeen ligger bra till.Låter som en bra plan! Jag planerar att rulla in med tåget 16:30. Någon som känner sig hemma i krokarna som kan föreslå plats?
Det är jag, mina två sista kom idagVet inte om det skrevs tidigare, men Aron sa att fram till förra veckan hade han inte får rapport att någon hade alla 15 klara, men en person hade 13 registrerade ben. Så lite släpning där också…
Jag kommer till KphKöpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?
OT.Det är jag, mina två sista kom idag
Jag frågade loungeansvarig och fick bekräftat att det är gamla Amex Pop-up loungen. Både Plat och Cent delen.Så länge ARN har två separata passkontroller så tror jag inte vi får se någon ny non-Schengenlounge. Det var väl Swedavia själva som drev den gamla?
När man säger att nya loungen på F ska vara på nedervåningen, menar man då på samma plan där allt annat ligger (typ gamla SAS-loungen på F), eller ska det ner i källaren?
Även jag kommer till KöpenhamnKöpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?
Det var ju prat i någon tråd för ett tag sedan om att SAS skulle ta över Norrskenn-loungen intill SAS Business lounge i T5 nämndes något om det?Jag frågade loungeansvarig och fick bekräftat att det är gamla Amex Pop-up loungen. Både Plat och Cent delen.
Stort tack för en trevlig kväll alla. Bra känsla personligen över framtiden.
Nej, jag tror det var högst spekulativt och denna nya lounge på F löser i princip samma problem + loungen är närmare F-avgångarna.Det var ju prat i någon tråd för ett tag sedan om att SAS skulle ta över Norrskenn-loungen intill SAS Business lounge i T5 nämndes något om det?