sir-karlsson
New member
Jag kommer vi får väl träffas innan på något trevligt ställeFredah skrev:Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?Klicka för att utvidga...
Jag kommer vi får väl träffas innan på något trevligt ställeFredah skrev:Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?Klicka för att utvidga...
Låter som en bra plan! Jag planerar att rulla in med tåget 16:30. Någon som känner sig hemma i krokarna som kan föreslå plats?Sir Karlsson skrev:Jag kommer vi får väl träffas innan på något trevligt ställeKlicka för att utvidga...
Jernbanecafeen ligger bra till.Fredah skrev:Låter som en bra plan! Jag planerar att rulla in med tåget 16:30. Någon som känner sig hemma i krokarna som kan föreslå plats?Klicka för att utvidga...
Det är jag, mina två sista kom idagJannes skrev:Vet inte om det skrevs tidigare, men Aron sa att fram till förra veckan hade han inte får rapport att någon hade alla 15 klara, men en person hade 13 registrerade ben. Så lite släpning där också…Klicka för att utvidga...
Jag kommer till KphFredah skrev:Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?Klicka för att utvidga...
OT.yamazaki skrev:Det är jag, mina två sista kom idagKlicka för att utvidga...
Jag frågade loungeansvarig och fick bekräftat att det är gamla Amex Pop-up loungen. Både Plat och Cent delen.fcx skrev:Så länge ARN har två separata passkontroller så tror jag inte vi får se någon ny non-Schengenlounge. Det var väl Swedavia själva som drev den gamla?När man säger att nya loungen på F ska vara på nedervåningen, menar man då på samma plan där allt annat ligger (typ gamla SAS-loungen på F), eller ska det ner i källaren?Klicka för att utvidga...
Även jag kommer till KöpenhamnFredah skrev:Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?Klicka för att utvidga...
Det var ju prat i någon tråd för ett tag sedan om att SAS skulle ta över Norrskenn-loungen intill SAS Business lounge i T5 nämndes något om det?M.K skrev:Jag frågade loungeansvarig och fick bekräftat att det är gamla Amex Pop-up loungen. Både Plat och Cent delen.Stort tack för en trevlig kväll alla. Bra känsla personligen över framtiden.Klicka för att utvidga...
Nej, jag tror det var högst spekulativt och denna nya lounge på F löser i princip samma problem + loungen är närmare F-avgångarna.Remington Steele skrev:Det var ju prat i någon tråd för ett tag sedan om att SAS skulle ta över Norrskenn-loungen intill SAS Business lounge i T5 nämndes något om det?Klicka för att utvidga...
Finns ute nu, kolla under reserapporterMr Basic skrev:OT.Vore ju kul om du skrev ihop en rapport om din ”resa” till miljonär.Klicka för att utvidga...
Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.Fredah skrev:Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?Klicka för att utvidga...
Jag siktar på att komma dit.FlyHi skrev:Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.Klicka för att utvidga...
Jag siktar då också på att komma dit.FlyHi skrev:Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.Klicka för att utvidga...
Ses där!FlyHi skrev:Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.Klicka för att utvidga...
Föreslår att vi kör The Old English Pub istället då?Sir Karlsson skrev:Jernbanecafeen ligger bra till.Klicka för att utvidga...
Johan Hbg skrev:Jag kommer till KphKlicka för att utvidga...
Kommer ni också till The Old English Pub?aruba1 skrev:Även jag kommer till KöpenhamnKlicka för att utvidga...
Hej. Jag hinner tyvärr inte. Ankommer Kph tidigast 1730Fredah skrev:Ses där!Föreslår att vi kör The Old English Pub istället då?Kommer ni också till The Old English Pub?Klicka för att utvidga...