Senaste nytt

SAS - An evening of conversation -EBD+

Har det sagts något om det är endast på vissa linjer, typ CPH-SIN ala EY eller om det gäller på hela deras nätverk?
De sa inte något om det skulle gälla vissa linjer. Såsom jag uppfattade saken skulle award kunna bokas på vilka SQ flighter som helst, men vi får väl avvakta och se när officiell info släpps. Precis som @intuition skriver blir det nog en högre poängkostnad oavsett. Vi ställde frågan till Aron och fick inget direkt svar på den frågan.

Vore trevligt med någon extra förmån som diamond när det kommer till awards. Just nu är det katastrofal dålig tillgänglighet om man vill ta sig till Thailand.
X2 på vietnam
Urusel tillgänglighet på sas business till bangkok i bizz. Folk är som kobror på dom biljetterna när dom väl släpps. Hade varit trevligt med någon typ upgrade voucher alternativt bättre tillgänglighet så man slipper stångas med vanliga eb medlemmar.

X1 på SQ eller bättre availability med sas Är mitt förslag

Det nämndes att man för närvarande har 35000 award bokningar vilket är fler än vad man hade under samma period förra året, dvs. inom Star Alliance.

Det vore ju dock mest intressant om man fick veta fördelningen mellan dessa på SAS/Star Alliance/Skyteam.
Jag gissar att en icke försumbar del av dessa kommer från personer som bokat Star alliance-awards i mer eller mindre panik innan övergången till Skyteam.

Det vore ju dock mest intressant om man fick veta fördelningen mellan dessa på SAS/Star Alliance/Skyteam.
Jag gissar att en icke försumbar del av dessa kommer från personer som bokat Star alliance-awards i mer eller mindre panik innan övergången till Skyteam.
Eller så gjordes lejonparten dessa 35 000 – som det tjatats ett tag om nu – under de första två veckorna i SkyTeam när det var helt öppna spjäll. Jag är betydligt mer nyfiken på hur siffran ser ut ut från att man ströp tillgången fram till idag. Det är sannerligen inga 35 000. Den siffran är nog närmare tvåsiffrigt. 35 kanske? :)

Toppen