Thornado
Medlem
Får se om han kommer undan med det på eventet i DK.
Bara så jag inte missar något uppenbart, länken till nya sökmotorn visar bara SAS bonusresor - korrekt?
Ja, korrekt, den funkar bara för SAS-awards (än så länge iaf).
Får se om han kommer undan med det på eventet i DK.
Bara så jag inte missar något uppenbart, länken till nya sökmotorn visar bara SAS bonusresor - korrekt?
Skulle också behövas ett Gold-event där vi lite ruffigare guldfolk hade kunnat skapa lite dålig stämning. Absolut ingen champagne. Tom lagerlokal. Dåliga lysrör i taket. Slät kaffe i termosar. Ostfrallor. Bara jobbiga frågor och allmänt dålig stämningFår se om han kommer undan med det på eventet i DK.
Så de något om och när sökmotorn skulle visa partnerflygen?Ja, korrekt, den funkar bara för SAS-awards (än så länge iaf).
Blir mer och mer övertygad om att enda alternativet är nivå 5 och endast nivå 5. Nivå 6 kostar för mycket i form av frukost utan att garantera boende på Scandic. Nivå 4 finns såklart viss risk för men nivå 5 ger tillräckligt många förmåner som endast gynnar boende kunder. Och 2 för 1 frukosten går garanterat jämnt upp som sämst för Scandic så är ingen uppoffring även om folk inte bokar nätter.En intressant grej till som sades (och inte redan tagits upp här i tråden vad jag kan se) rörde samarbetet med Scandic. EBD kan förvänta sig en statusmatch till en "REALLY high level" i Scandics program. Det preciserades inte mer än så, men jag tolkar det som absolut minst Level 5. Kanske till och med högre?
Håller verkligen med. Låter väldigt negativt gällande tillgängligheten. Obegripligt svar att ”visualiseringen” skulle ha något att göra med hur det upplevs. Om inte annat är det samma ”visualisering” som med Star Alliance. Kan tänka mig att han syftar på ekonomi medan 90% här egentligen bara är intresserad av Business och uppåt.Tack för rapport Ludde!
Men jävlar vad deprimerad man blir över Arons syn på tillgängligheten. Fortsätta borra huvudet i sanden alltså.
Man sa Europa, men inte inrikes.Sa de något om hur det blir intra-Skand?
För att SAS och SQ har/hade ett väldigt tight samarbete i Star Alliance och båda ser onekligen vinster i att fortsätta samarbeta över gränserna.SQ som i singapore Airlines? Varför ska wards släppas till dem i annan alliance?
Positivt med loungerna och hoppas på scandic!
tack alla för update!
Är late 2025 timeline för business inom Europa?
Ska det stå 2026 här eller är de så långt gångna att de kan öppna lounge om bara några månader?Till sist...
Location på lounge på Arlanda...
Långt till F gates...
Kommer ny lounge (förra veckan signade nytt kontrakt). Kommer vara på nedervåningen i F. Tidsplan jan/feb 2025.
De gamla loungen är kvar