S
Stefan62
Guest
Det blir några % i avgift vill jag minnas...och kontantuttaget ger inga EB-poäng...
Unicornone skrev:Hon påtalade säkert tio ggr hur fin kund jag var..Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Låter oerhört konstigt att AMEX är så rigida på årsavgiften. Måste vara något oerhört svenskt.Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Gäller tydligen EB-korten, "det är så kostsamt för Amex med poängen" men hon sa även att det är deras populäraste kort i Sverige. Hade jag haft ett vanligt Amex Gold hade de kunnat bjuda på avgiften..Klicka för att utvidga...
Jag skulle säga att det är enbart hos Amex.JacobGBG skrev:Med tanke på att de svenska korten är tämligen snåla i jämförelse mot sina t.ex. amerikanska varianter så vidhåller jag att detta måste vara ett lokalt fenomen.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Låter oerhört konstigt att AMEX är så rigida på årsavgiften. Måste vara något oerhört svenskt.Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Gäller tydligen EB-korten, "det är så kostsamt för Amex med poängen" men hon sa även att det är deras populäraste kort i Sverige. Hade jag haft ett vanligt Amex Gold hade de kunnat bjuda på avgiften..Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:PS. Spenderat sen februari 2012 över 250'.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Vi sitter i samma båt tror jag. Vissa av oss har bara otur helt enkelt. Däremot verkade de väldigt sugna på att jag skulle skaffa ett AmEx plat istället när jag pratade med dem igår.Klicka för att utvidga...