Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har pratat med AMEX idag och de erkänner att det är en lite försening på överföringen på grund av det fanns extremt mycket aktiviteter på EB under förra vecka. Enligt AMEX kundservice skall poängen överföras till var sitt konto under veckan.

Det var inte så att AMEX, satt på staketet och väntade med att betala (antar att de köper poäng på något sätt)?

Det var inte så att AMEX, satt på staketet och väntade med att betala (antar att de köper poäng på något sätt)?

Lite åt det hållet känns det väll som, att det skulle vara en slump att poängen blir försenade just vid det brytet då SAS är nära att gå i KK...

Hej alla hjälpsamma resenärer !

Kan hända att min fråga redan är besvarad, men jag undrar om man kan man ha två 2-4-1 vouchers samtidigt ? Om detta skulle funka skulle man år 1 skaffa sin voucher i Dec. År 2 kör man på och skaffar sin voucher i t ex Aug. På detta sätt skulle man kunna vid en bokning använda två vouchers. Funkar detta ?

Hej alla hjälpsamma resenärer !

Kan hända att min fråga redan är besvarad, men jag undrar om man kan man ha två 2-4-1 vouchers samtidigt ? Om detta skulle funka skulle man år 1 skaffa sin voucher i Dec. År 2 kör man på och skaffar sin voucher i t ex Aug. På detta sätt skulle man kunna vid en bokning använda två vouchers. Funkar detta ?

Jag tror inte du kan använda två vouchers på samma bokning. Du tänker att du skulle kunna få halva halva? dvs. 75% poängrabatt? Jag läser det som att man får 50% rabatt på en resa bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen