NyfikenGrau
Medlem
Är det så att säga "kvällsflyget till New York" som är runt och hämtar hem charterresenärer? För Toronto och Boston verkar gå som vanligt, såg båda i luften samtidigt i helgen och Toronto (och AGP då) just nu.
Är det så att säga "kvällsflyget till New York" som är runt och hämtar hem charterresenärer? För Toronto och Boston verkar gå som vanligt, såg båda i luften samtidigt i helgen och Toronto (och AGP då) just nu.
Nej de hämtar inga charterresenärer nu. Det är vanliga reguljära linjer de varit inne på![]()
Biljetter till SK901 (CPH-EWR 18:15 med en A321LR) säljs f.n. från 15 augusti, och inte före dess. Jag vet inte om det beror på att SAS faktiskt tänker återstarta avgången då, eller på att de bara ställt in till 14 augusti än så länge.Aha ok! Men kvällsflyget CPH-EWR är pausat, eller? Har inte hängt med på ett tagSedan gick det väl ett på IAD som lågsäsongslinje, vet inte om det är det som tagit över Toronto nu och/eller om linjen återkommer i höst.?
Gillar ditt inlägg men vad är ”bågar”?SAS har ju sagt att ett av deras problem är att dom inte får leveranser av bågar tillräckligt snabbt. Sätt in en 330 då till AGP och ALC kan jag tycka. Efterfrågan dit tycks ju vara omättbart.
Slang för (Jet)flygplan, prop brukar kallas "vispar" haha.Gillar ditt inlägg men vad är ”bågar”?
(Ingen ironi/sarkasm utan en helt ärligt menad fråga)
SAS problem är nog snarare att man inte har flygande personal i tillräcklig mängd och i "rätt bolag".SAS har ju sagt att ett av deras problem är att dom inte får leveranser av bågar tillräckligt snabbt. Sätt in en 330 då till AGP och ALC kan jag tycka. Efterfrågan dit tycks ju vara omättbart.