Menar inte att man ska konfigurera precis på samma sätt men som "koncept".Typ så här? Låter en smula orealistiskt och oekonomiskt att flyga över Atlanten med 102 pax ombord, i synnerhet med den svaga betalningsvilja som finns i Skandinavien. Men det vore inte dumt!
![]()
Intressant är ju om man väljer att skippa Plus helt. Hur är "Economy Plus" på United? Handlar det endast om benutrymme? I så fall är det ju rimligtvis svårsålt till nuvarande (ordinarie) Pluspriser.A321 är ju lite bredare och marginellt kortare än 757-200. United kör ju en sådan med 169 stolar exempelvis Stockholm-New York, så gissningsvis är det någonstans där som SAS landar:
![]()
Intressant är ju om man väljer att skippa Plus helt. Hur är "Economy Plus" på United? Handlar det endast om benutrymme? I så fall är det ju rimligtvis svårsålt till nuvarande (ordinarie) Pluspriser.
Skippa Plus borde ju egentligen inte skapa några problem, det är ju svårt att se att ombokningsproblematiken åt det hållet.
Den är inte dum! Tronsätena lär bli högvilt.JetBlue och deras Mint kan ligga nära till hands. 159 säten.
SeatGuru Seat Map JetBlue Airbus A321 (321) Mint