Neo har 6 stol fler än SAS gamla A320 kan det vara så ryktet har kommit i från?M.K skrev:Hej,Ett annat rykte är att antalet stolar ökar med sex i dessa till en low-cost config på 180 st. Det står dock inget om detta i artikeln.Underbart flyg annars, min nya favorit efter MD-80Klicka för att utvidga...
Har notera samma sak, har två bokningar från ARN med A319 och det är inte till CPH.TasselT skrev:Kanske lite OT, även om det bara skiljer -1Men verkar som 2 st A319 är stationerade på Arlanda sedan 1/1: OY-KBO och OY-KBR. Ser ut användas både inrikes och utrikes./ TTKlicka för att utvidga...
TasselT skrev:Kanske lite OT, även om det bara skiljer -1Men verkar som 2 st A319 är stationerade på Arlanda sedan 1/1: OY-KBO och OY-KBR. Ser ut användas både inrikes och utrikes./ TTKlicka för att utvidga...
Jag kommer att ha en A319 imorgon från Arlanda enligt SAS Appen, verkar stämma då det bara är en nödutgångsrad på planet och det ska vara en i A320-familjen.englundjesper skrev:Ser ut att bli i Sverige en stund också. Speciellt trevligt med retrokärran på svensk mark.Mon 06:25 Kalmar (KLR) 07:15 Arlanda, Stockholm (ARN) 4SK 2198 Non-stop Airbus A319 (319) 0:50 Operates only on 2018-02-05Mon,Thu,Fri 06:25 Kalmar (KLR) 07:15 Arlanda, Stockholm (ARN) 4SK 2198 Non-stop Airbus A319 (319) 0:50 Effective 2018-03-19 through 2018-03-23Klicka för att utvidga...
Flugit rätt många 320neo legs och aldrig märkt det. Definitivt inget som annonserats. Skulle det hälla toaletterna både framme och bak i flyget?pef skrev:Noen som har fløyet A320neo og opplevd at toalettene i flyet har måttet stenge når crewet skal spise? Så vidt jeg skjønner sperrer klappstolen for døra til toalettet (i alle fall det foran i flyet). Stemmer det?Klicka för att utvidga...
Precis, jag hoppades på 5-10st 321LR med detta pressmeddelande.Plus skrev:Synd att det inte var några A321LR med i ordern. Tror att det hade passat SAS.Klicka för att utvidga...
FilipJ skrev:Nya ordern ger sannolikt SAS möjlighet att förnya flottan med snålare kärror. Men som tidigare påpekat hade NEO LR gjort gott i segmentet under A330/A340. Antar att det finns få flygningar att täcka i det gapet som SAS skulle vara intresserad av.Klicka för att utvidga...
Du glömmer helt en annan faktor med störande stolsgrannar.M.K skrev:Även om det var väntat var det goda nyheter idag. Behövs inga QC i framtiden då i detta otroligt tysta flyg.Klicka för att utvidga...