Hur är detta möjligt då China Airlines köpt SE-RSA?Flygtorget skriver: "Glädjande är också att SAS informerar att ytterligare två A350 ska levereras 2025, och A350-flottan är då tillbaka på de ursprungliga sex flygplanen."
Vilka trevliga nyheter!
Flygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » SAS tar tillbaka en Airbus A350-900
Nyheter och platsannonser i flygbranschenwww.flygtorget.se
Det är väl RSC som kommer tillbaka? Då blir de fyra igen, därefter leverans av två fabriksnya för att komma till sex. Hoppet lever!Hur är detta möjligt då China Airlines köpt SE-RSA?
Det var ursprungligen åtta stycken beställda.Hur är detta möjligt då China Airlines köpt SE-RSA?
Nu närmar sig återkomsten, SE-RSC är nu tillbaka på svenskt register igen.
Boka om pga flygplansbyte är väl kanske knepigt, men om den nya avgångstiden gör att man inte hinner med flyget eftersom man har planer den dagen så...Urgh, har fått min LAX-CPH i maj ändrad till A330 från A350. Tror det är andra gången det händer. 10 långsträckor med SAS sedan de fick sina A350 och jag har aldrig lyckats träffa rätt (som tur är fick jag provat A350 CPH-ARN i alla fall). Detta flyget bokade specifikt för att det var A350...
Avgångstiden från LAX blir 45 min tidigare. Någon här som har erfarenhet om SAS är flexibla med att boka om gratis vid sånt här tillfälle (dvs. flygplansbyte)? Hittade inget i den här tråden om det.
Bokat om och bokat av såväl kort- som långlinjeflyg pga ändrad avgångstid så det går fint!Urgh, har fått min LAX-CPH i maj ändrad till A330 från A350. Tror det är andra gången det händer. 10 långsträckor med SAS sedan de fick sina A350 och jag har aldrig lyckats träffa rätt (som tur är fick jag provat A350 CPH-ARN i alla fall). Detta flyget bokade specifikt för att det var A350...
Avgångstiden från LAX blir 45 min tidigare. Någon här som har erfarenhet om SAS är flexibla med att boka om gratis vid sånt här tillfälle (dvs. flygplansbyte)? Hittade inget i den här tråden om det.
Av rent intresse, vad är den främsta skillnaden mellan A330 och A350 med SAS? Har flugit båda men var novis på den tiden och insåg inte förrän efteråt att man suttit i det bättre flyget (business class-stolarna var väl desamma). Gissar att det är bättre luft, ljud och wifi?Urgh, har fått min LAX-CPH i maj ändrad till A330 från A350. Tror det är andra gången det händer. 10 långsträckor med SAS sedan de fick sina A350 och jag har aldrig lyckats träffa rätt (som tur är fick jag provat A350 CPH-ARN i alla fall). Detta flyget bokade specifikt för att det var A350...
Avgångstiden från LAX blir 45 min tidigare. Någon här som har erfarenhet om SAS är flexibla med att boka om gratis vid sånt här tillfälle (dvs. flygplansbyte)? Hittade inget i den här tråden om det.