Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

fcx

Medlem
Kan inte komma pa en enda i forvag blandad drink som serveras ur flaska som inte smakar helt forjavligt - oavsett producent... Hade varit battre med att folja ett recept och lata personalen blanda ihop men jag hor ju sjalv hur absurt det later....
OT, men jag var väldigt nöjd med den drink jag fick (tog tre stycken), men då är det färdigblandat från flaska som blandas med färsk champagne.
 

mha321

Medlem
Kan inte komma pa en enda i forvag blandad drink som serveras ur flaska som inte smakar helt forjavligt - oavsett producent... Hade varit battre med att folja ett recept och lata personalen blanda ihop men jag hor ju sjalv hur absurt det later....

Men tänkt dig hur lång tid en drink vända genom kabinen skulle ta då...
 

eliee

Medlem
Men tänkt dig hur lång tid en drink vända genom kabinen skulle ta då...
Förutsatt att CC får gedigen utbildning på cocktails, max 2 minuter per drink, 1 ansvarig per sida av business-kabinen och 40 PAX som alla vill ha varsin cocktail så tittar vi på 40 minuter av rent vätskeblandande per vända. :)
 

palmen

Moderator
Förutsatt att CC får gedigen utbildning på cocktails, max 2 minuter per drink, 1 ansvarig per sida av business-kabinen och 40 PAX som alla vill ha varsin cocktail så tittar vi på 40 minuter av rent vätskeblandande per vända. :)
Jag brukar beställa 2 drinkar och en öl.
2 minuter per drink tar det inte, max 1 minut. Ölen brukar ta längst tid om den inte står framme på vagnen :cool:
 

mha321

Medlem
Jag brukar beställa 2 drinkar och en öl.
2 minuter per drink tar det inte, max 1 minut. Ölen brukar ta längst tid om den inte står framme på vagnen :cool:
Idag ja. Men de nya drinkarna de har är ju mer komplicerade :) (om de nu inte var förblandade) Och även en enkel GT tar ju oftast någon minut åtminstone, för allt ska fram och de har ju inte världens största arbetsyta...
 
Toppen