Senaste nytt

SAS återöppnar loungen på Landvetter 1 februari 2022?

GOTBound

Medlem
Jag reser ut från GOT på långfredagen och funderar på om loungen är öppen eller inte då det är helgdag idag och inte lördag eller söndag.
Om det är någon som är förbi loungen imorgon eller under nästa vecka och kan kolla detta så tar jag tacksamt emot information om loungens är öppen eller ej på långfredagen.
Ingen framgång, jag har pratat med SAS kundtjänst [shame on me] och de har inga mer uppgifter än att loungen är öppen måndag-fredag men kan inte svara på vad som gäller för långfredagen då det är en röd dag utifall loungne faktiskt är öppen eller inte.
På Swedavias hemsida finns ett telefonnummer till loungen, men Numret som du ringt används inte.
Hursomhelst, jag och familjen får väl om SAS loungen är stängd nyttja våra Priority Pass och besöka Vinga lounge för femtioelfte gången istället.
 

Hachans

Medlem
Ingen framgång, jag har pratat med SAS kundtjänst [shame on me] och de har inga mer uppgifter än att loungen är öppen måndag-fredag men kan inte svara på vad som gäller för långfredagen då det är en röd dag utifall loungne faktiskt är öppen eller inte.
På Swedavias hemsida finns ett telefonnummer till loungen, men Numret som du ringt används inte.
Hursomhelst, jag och familjen får väl om SAS loungen är stängd nyttja våra Priority Pass och besöka Vinga lounge för femtioelfte gången istället.

Det är ju ingen större skillnad på Vinga och SAS ändå.
 

marbe166

Medlem
Ingen framgång, jag har pratat med SAS kundtjänst [shame on me] och de har inga mer uppgifter än att loungen är öppen måndag-fredag men kan inte svara på vad som gäller för långfredagen då det är en röd dag utifall loungne faktiskt är öppen eller inte.
På Swedavias hemsida finns ett telefonnummer till loungen, men Numret som du ringt används inte.
Hursomhelst, jag och familjen får väl om SAS loungen är stängd nyttja våra Priority Pass och besöka Vinga lounge för femtioelfte gången istället.

Testa att ringa Swedavias växel på Landvetter och se om de kan koppla dig till SAS-loungen, om du inte redan gjort det.
 

Nilann

Medlem
Jag reser ut från GOT på långfredagen och funderar på om loungen är öppen eller inte då det är helgdag idag och inte lördag eller söndag.
Om det är någon som är förbi loungen imorgon eller under nästa vecka och kan kolla detta så tar jag tacksamt emot information om loungens är öppen eller ej på långfredagen.

Hej, är i SAS loungen på GOT just nu, på väg till MUC.
Har stämt av med loungepersonalen och fått bekräftat att det är öppet till kl 15 på långfredagen , så det bir SAS Loungen för er.
 
Var där i går och på skylten utanför står det fortfarande stängt lördag och söndag.

/ TT
Tack!

Lite roligt att jag hittade detta på hemsidan..
“På Göteborgs flygplats Landvetter kommer du att kunna njuta av tre lounger, beroende på var du ska flyga till och din EuroBonus-nivå:”

Hade varit tillräckligt om det fanns en lounge alla dagar.

Flyg Göteborg Faro | SAS
 
Toppen