Nämen, SAS ställde idag in denna flight. Blev ombokad till kvällsflighten som inte alls passar mig. Det tråkiga är ju att de ställt in kvällsflighten dagen innan och morgonflighten dagen efter så inte ens de går att åka med längre.
Enda alternativen som finns nu utan att behöva åka någon av 06 fakirerna är att flyga via Tyskland med Lufthansa då hon jag pratade med på SAS bestämt hävdade att de inte kan boka om till Brussels Airlines, men det går bra att boka om till Lufthansa, Swiss, Austrian när det är mindre än 14 dagar till avgång. Så nu får jag vänta några dagar till tills jag hamnar i 14-dagars fönstret och då får de boka om mig via Tyskland istället. Känns så urbota jäkla fyrkantigt att man nu ska behöva vänta fler dagar och potentiellt blir det ju dyrare för SAS om de måste boka in mig på en dyrare biljett med någon av sina partners.
Enligt henne jag pratade med hade man 15 dagar på sig att acceptera/neka en ändring, jag trodde det var 10 dagar. Det är ju en fråga för en annan tråd dock.