Mr Planning
Medlem
Så, har tidigare gått vägen via checkmytrip, med det finns ingen information alls hos dom längre, så det går inte att logga in hos varken Turkish eller Etihopian.
Några förslag?
Några förslag?
Jag ser ETs bokningsnummer i Check my trip, så något är felSå, har tidigare gått vägen via checkmytrip, med det finns ingen information alls hos dom längre, så det går inte att logga in hos varken Turkish eller Etihopian.
Några förslag?
Jag ser ETs bokningsnummer i Check my trip, så något är fel
Återkoppla gärna.Lyckades aldrig med seatingen denna gång trotts flera försök på hemsida, sas support och turkish support. Ser nu platserna
0199
0200
003j
002k
När vi checkat in. Vad tusan innebär detta? Det är barnen som har 0199 och 0200. Vad innebära det. Är de oseatede? Se bild
Visa bifogad bild 130797
Tack för bra guide. Kommer dock inte vidare efter sista steget. får detta felmeddelande: ”We are sorry, we cannot process your transaction on our online channels due to system related problems.Sammanfattning av tips för att boka plats på en TK-flight i appen, några är sedan tidigare nämnda i tråden.
Ta fram TK´s PNR genom att t.ex. registrera SAS PNR i CheckMyTrip eller ring SAS.
Knappa först in TK´s PNR och sedan SAS biljettnummer på samtliga passagerare.
OBS: Om man kopierar numret från SAS så trunkeras detta när man klistrar in. Knappa in de 3 sista siffrorna manuellt. Inget bindestreck efter 117!
Visa bifogad bild 125104
När detta är klart och man går vidare kommer detta meddelande:
Visa bifogad bild 125105
Ignorera detta och tryck på Done. Då kommer följande bild:
Visa bifogad bild 125106
Tryck på > varvid följande meddelande dyker upp:
Visa bifogad bild 125107
Ignorera även detta, och följande visas:
Visa bifogad bild 125108
Välj platser och "trumvirvel", allt klart!
Visa bifogad bild 125109
Jag bokade CUN-IST-CPH tidigare i veckan utan problem. "System related problems" kanske prova igen om några dagar?Nån som vet varför jag inte kommer vidare?