D
Deleted member 53670
Guest
Tror du missuppfatta, när jag skrev sida menade jag att SAS MC sa att det var kontantuttag. Vare sig det är fel ordval av dem eller inte är väl något man kan dubbellkolla här?Jag har ingen aning om vad som står på någon sida, du får poäng precis som om du köpt en korv med bröd på pressbyrån eller en hylla på Ikea. Det räcker med den infon, strunta i allt annat du läser eller hör om detta.
Anledningarna till att vi inte pratar högt om dessa saker är att något förmånligt kan försvinna. Ju mindre uppmärksamhet desto bättre av den anledningen. Det handlar inte om att hålla käften, men frågan är nog den som ställs mest på detta forum alla kategorier. När den då kommer upp på nytt så blir det extra uppmärksamhet och det vill vi undvika. Därav korta svar och försök till att inte gräva djupt i detta.
Om du inte litar på infon du får här så är det inte mycket vi kan göra åt saken. Men jag skulle nog påstå att 99,9% av expertisen på just dessa frågor på detta forum stämmer, oavsett vad du hört någon annan stans. Gör ett test och se vad som händer, skulle du helt plötsligt inte få poäng för detta är det en gigantisk nyhet här som ändrar "allt".
Angående att gömma förmånliga grejer, så är det väl ett resultat av att folk frågar ifall ni vill tysta ner dessa? Har inte sagt att jag inte litar på folk här, utan man måste ju dubbellkolla när man sett folk säger både ja och nej. Om dessa svar uppstår så måste ju det finnas någon mer uppdaterad version till svaret alternativt om något står och ljuger.
Angående testet så kan jag väl säga att jag gjorde två mindre överföringar på totalt 5k i fredags och dessa har inte registrerats samtidigt som ett annat köp på 3k i torsdags har gjort det.