Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Man kör en kampanj nu att om man värvar fem medlemmar så får man gratis metal kort.
d2dc73fd34415404b08795e2a06a9a7b.jpg

Nu fick jag också detta, blir att försöka få över lite folk :)
Har du försökt dig på detta?

Jag vill kunna ta ut 200 USD från mitt Revolut en lördag utan avgifter. Därför tänkte jag föra över motsvarande 200 USD från min SEK-pott (jag har satt in 5000 SEK) under dagtid en fredag och sedan selektivt ta 200 USD från USD-potten (inte SEK-potten). Vet någon hur man gör detta?

Jag vill kunna ta ut 200 USD från mitt Revolut en lördag utan avgifter. Därför tänkte jag föra över motsvarande 200 USD från min SEK-pott (jag har satt in 5000 SEK) under dagtid en fredag och sedan selektivt ta 200 USD från USD-potten (inte SEK-potten). Vet någon hur man gör detta?

Revolut tar automatiskt ut i USD om du har 200 USD innestående och försöker ta ut 200 USD. Skulle du däremot ta ut 201 USD så kommer hela beloppet dras från SEK (och växlas) och du kommer därmed fortfarande ha 200 USD innestående.

Dvs prioriteringen är alltid att det tas i samma valuta som transaktionen är om det finns täckning, annars växlas det från grundvalutan.

Toppen