Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Är det någon som lyckats lägga in sitt Curve-kort som top up-metod för Revolut?
I och med dubbla poäng-kampanjen på SAS MC så hade jag tänkt fylla på med lite pengar till Revolut via Curve för att sen kunna "go back in time" och flytta det till SAS-kortet under kampanjperioden. Får dock bara ett felmeddelande om att det inte gick att lägga till kortet.
Jag gjorde min inledande top up från mitt Curve och det funkade. Jag har dock inte hunnit testa mer.
Borde man inte vänta tills imorgon om man vill kunna go back in time den 15:e?

Last edited:
Är det någon som lyckats lägga in sitt Curve-kort som top up-metod för Revolut?
I och med dubbla poäng-kampanjen på SAS MC så hade jag tänkt fylla på med lite pengar till Revolut via Curve för att sen kunna "go back in time" och flytta det till SAS-kortet under kampanjperioden. Får dock bara ett felmeddelande om att det inte gick att lägga till kortet.
Testade precis - gick bra!

Låter som de går i fotspåren av andra stora startups. Trist. Men med tanke på allt som skrivits om deras grundare och hur han driver bolag är det ju tyvärr inte helt oväntat.

Gammelbank är tråkigt. Men tar färre genvägar. (däremot går de ibland en hel del andra intressanta varianter..)

Slänger oförskämt in min länk för gratis kort.

Moderator har ändrat detta inlägg och tagit bort en värvningslänk..

Last edited by a moderator:
Man kör en kampanj nu att om man värvar fem medlemmar så får man gratis metal kort.
d2dc73fd34415404b08795e2a06a9a7b.jpg

Toppen