ekf
Medlem
Ja, eller rättare sagt när valutamarknaden i UK har stängt.OK då är jag med. Men det är egentligen endast helger man har nytta av det?
Ja, eller rättare sagt när valutamarknaden i UK har stängt.OK då är jag med. Men det är egentligen endast helger man har nytta av det?
Precis, så vet man att man skall resa utomlands över en helg så kan det vara vettigt att växla. Själv har jag börjat växla uppemot det dubbla mot vad jag tänkt för att ha en rejäl buffert. Är ju bara att växla tillbaka därefter med endast valutaförändringen i kostnad/vinst.OK då är jag med. Men det är egentligen endast helger man har nytta av det?
Men det är alltså möjligt att ha både 200 USD och ca 3100 SEK innestående samtidigt? Hur gör man en sådan överföring?
Ja, enklast är att växla i Revolut-appen. Du gör det genom ikonen till höger om saldot. När du väl växlat så kan du svepa höger/vänster på saldot för att gå mellan dina olika valutor.
Man behöver faktiskt inte ens göra det. Jag har bara växlat den nya valutan genom att trycka på ikonen med dubbelpilen på första fliken. "Kontot" läggs upp automatiskt, och man kan enkelt växla mellan valutor genom att swipa sidledes på samma flik.Jag tror att man först måste lägga till ett konto i USD.
Och som allt sådant, så sätter man det i för mycket system med att snurra pengar så kommer det stoppas.
Det är det definitivt.Precis. Orsaken till att jag frågar. Vill inte missbruka tjänsterna för att tjäna poäng.
Men... om man nu har tjänsten RECURRING payments, till bankkonto,... är det inte precis det här som är själva tjänsten...?