Mr Basic
Medlem
@Rebel
The Air Passengers Rights Regulation 2004[1][2](Regulation (EC) No 261/2004) is a regulation in EU lawestablishing common rules on compensation and assistance to passengers in the event of denied boarding, flight cancellations, or long delays of flights. It requires compensation of €250 to €600[3] depending on the flight distance for delays over of at least three hours,[4]
Du uppfyller således inte kraven för schablonersättning (eftersom du endast blev 2.38 sen till RIX).
Som @henke12 skriver har du rätt till:
- Måltider och förfriskningar i skälig proportion till väntetiden
- Hotell om det behövs
- 2 Telex, samtal, email
The Air Passengers Rights Regulation 2004[1][2](Regulation (EC) No 261/2004) is a regulation in EU lawestablishing common rules on compensation and assistance to passengers in the event of denied boarding, flight cancellations, or long delays of flights. It requires compensation of €250 to €600[3] depending on the flight distance for delays over of at least three hours,[4]
Du uppfyller således inte kraven för schablonersättning (eftersom du endast blev 2.38 sen till RIX).
Som @henke12 skriver har du rätt till:
- Måltider och förfriskningar i skälig proportion till väntetiden
- Hotell om det behövs
- 2 Telex, samtal, email