Senaste nytt

Presentkort på Nordic Choice Hotel med 20% rabatt till 14/2

011430121

Medlem
Har tre nätter bokade, köpte ett presentkort för 4000 kr med SAS Mastercard och dubbla poäng.
Börjar bli alldeles för mycket BC tänkande från min sida, och när poängkungen @Berglund har hoppat på en liknande kampanj, så vill inte jag sitta på läktarn igen och känna mig som en förlorare.

Tanken börjar smyga på mig, kanske skall göra ett köp igen det är ju 20% och dubbla MC poäng idag!
 

aikelo

Medlem
Försökte köpa presentkort i Chrome på både mobil och dator idag. Men kortet/korten kunde ej verifieras.
Hoppade över till Edge (eller vad nu MS webbläsare heter) och då fick jag det att fungera.
 

squeezen

Medlem
Bara för att vara säker jag inte missat något (slarvar ibland igenom drösen med reserelterat deras tider) är det nån pågående NC mastercard kampanj just nu?
Isf behöver man anmäla sig?
 

Berglund

Medlem
Blir att handla in en ett alla hjärtans dag present bevis till frun (läs mig själv) som en extra grej så här på kvällen.
Trevligt och omtänksamt av dig!

Handlar du presentkortet och betalar med Nordic Choice Mastercard så kommer du nästan garanterat få fel poäng på köpet. Du kommer mest sannolikt få 10p per 100kr och borde få 30p per 100 kr.

När du fått in fel poängsumma på ditt Nordic Choice konto - ring eller skriv till deras kundtjänst, de fixar rätt poäng till dig i efterhand.
 

Mikael S

Medlem
Har någon testat att betala med presentkort på At Six? Ska dit om 2 helger, då helgen landar på 3400kr känns det ganska schysst att kunna betala 2720kr istället.

Kombinerar du sedan med deras friends and family kampanj (som också slutar gälla idag) så bör du kunna få ner priset ännu mer...

Från deras Facebooksida:
"We would like to thank all of you who has supported us during these rough times by opening our Friends & Family code. This gives us a chance to show you our appreciation and love and give something back by this exclusive offer.
The booking window will only be available until the 14th of February so hurry up and book your favourite stay at one of our Nordic destinations.
Find out more and Pick your favourite stay here: https://campaign.nordichotels.com/friends-family/"
 
Toppen