Jag är bra förbannad på SAS just nu!
Efter att 3 veckor förflutit efter att en av mina flygningar inte kreditreats till mitt EB konto, så kontaktade jag SAS. Stötte på igen några veckor senare och fick besked om att det var 7 veckors backlog som dom jobbade med. Upplyste dem om att jag fallerar i PointBooster om inte denna flygning kommer in. Ytterligare någon vecka senare, nu i mellandagarna (den 30:e) frågar jag hur dom ligger till. Och får till svar, hör av dig den sista dec om inte flighten kommit in på kontot. Men HALLÅ?! 31 dec var dagen efter.
Flygningen saknades fortfarande i går den 2 jan. Så jag mailade dem i går och, idag får jag besked om att dom manuellt registrerat flygningen. Men försent, får mail en stund senare om att jag inte nått mitt mål i PointBooster kampanjen.
Ringer SAS och påtalar detta, vad synd men det kan bli så vid sen retroregistrering, inget vi kan göra åt tyvärr får jag till svar. Trots att jag påtalar att denna flygning är inom intjäningsperioden.
Av ren princip ska jag filma när jag klipper sönder mina värdelösa EBG kort, och boka om rubbet till LX/LH, därtill boka några F bara för att jag kan, sen ska jag skicka detta till SAS, och säga hade Ni varit lite mer serviceminded hade Ni sluppit att åtminstone tappa 120.000 SEK i intäkter, visst det är en droppe i havet för SAS, men jag ska göra vad jag kan.