Sakoz skrev:Ringer SAS och påtalar detta, vad synd men det kan bli så vid sen retroregistrering, inget vi kan göra åt tyvärr får jag till svar. Trots att jag påtalar att denna flygning är inom intjäningsperioden.Klicka för att utvidga...
Kristofer skrev:Där kom mailet, 9800 extrapoäng är inte fel.Jag förstår dock inte riktigt varför det är möjligt att gissa på EcoExtra/Business, när man ändå får de höga poängen om man gissat Eco och sen flög EcoExtra/Business?Klicka för att utvidga...
tourist skrev:Men det här låter ju helt otroligt, fattade verkligen den person du pratade med vad du menade...?Är det inte värt att skriva ett mail till medlemsservice och säga att den sena retroregistreringen gjorde att PointBooster inte fungerade med automatik och be dem lägga in poängen manuellt? Ge dem en chans till att göra rätt innan du klipper kort och bokar om, menar jag.Klicka för att utvidga...
Scandinavian skrev:Sakoz, jag har skickat dig ett PM i ärendet.Vad gäller retro registreringarna så kommer vi att göra ytterligare poängutbetalningar den 31/1 samt den 29/2 för att täcka in retro.Klicka för att utvidga...
Dahl skrev:Jag hade 23 flighter under denna period hur kan jag då mindre än alla andra?Klicka för att utvidga...
tourist:25394 skrev:Dahl skrev:Jag hade 23 flighter under denna period hur kan jag då mindre än alla andra?Klicka för att utvidga...Vi är i PointBoostertråden... Din utdelning beror ju på hur många flighter du gissade att du skulle göra!Klicka för att utvidga...
Dahl skrev:Känns som att jag har missat något här. Jag hade 23 flighter under denna period hur kan jag då mindre än alla andra? eller har jag missat hela grejjenKlicka för att utvidga...