@ante_77 Absolut inget problem
Jag har fört bok antal år hitta perfekt balans. Jag betalar ned näst sista bankdagen i månaden.
Håll Dig på max 10-11% utnyttjande av totala kreditutrymmet. Aldrig över 50% utnyttjande på ett kort, betyget sjunker ofta 1,0+ (!!) då direkt månaden efter, enormt uselt faktiskt en enda månad.
Oavsett vilket belopp jag testar med så får jag följande. Har täckning så det räcker på kortet.
Någon idé?
Oavsett vilket belopp jag testar med så får jag följande. Har täckning så det räcker på kortet.
Någon idé?
Cirka 50k gräns för en förmiddag brukar jag uppleva och cirka 100k per 24h. Sen brukar det finnas antal transaktioner också som slår på tillfälliga spärrar.Oavsett vilket belopp jag testar med så får jag följande. Har täckning så det räcker på kortet.
Någon idé?
Jag har uppfattat det som att de där spärrarna är rätt dynamiska och beror på hur du använder kortet. Om du tex helt har vilat kortet i 2 månader och sedan kör hårt direkt när det drar igång så kan de slå till väldigt fort tex. Men de dynamiska spärrarna brukar släppa efter ett par timmar.Någon som märkt att dom sänkt dygnslimiten till denna gången för hur mkt man kan spendera under 24h eller liknande? Tagit stopp tidigare än det normalt brukar göra.
Cirka 50k gräns för en förmiddag brukar jag uppleva och cirka 100k per 24h. Sen brukar det finnas antal transaktioner också som slår på tillfälliga spärrar.
Betalo... Till Eon, HSB m.fl. En rackare slank igenom till Tibber men allt annat = felet ovan. Har inte varit i närheten av 10k idag så borde inte vara någon gräns som kickat in.Vad är det du försöker köpa och varifrån?
Yes... Sen tuggar Betalo några sekunder och ger felet ovan. Får väl ringa SAS MC imorgon och fråga..Går det vidare till verifiering med BankID?