Senaste nytt

Poängfest för ditt Mastercard 24 till 26 maj 2024

God x2 helg alla!

Ett litet bekymmer bara. Betalade in igår upp till limit månadsfakturan. Fortsatt inte kommit in??? Någon annan som har samma problem? Betalningar reggas vanligen samma kväll vid 22.00. Jag har kollat E-fakturan, allt stämmer.
Inte ofta det syns på Sas Mastercardets saldo samma dag eller ens dagen efter jag betalt. Brukar ta 2-3 dagar för mig.
 

M.K

Medlem
Helt otroligt, syns varje månad året om samma kväll, går alltid in samma kväll kollar. Så typiskt om det ändrat sig även för mig denna gång. :-(

@Resenarengot har det dykt upp en lördagsmorgon för Dig någon gång?
 

Brandten

Medlem
Tog 3 dagar för mig att se inbetalningen förra veckan.
Har tagit 2-3 dagar för mig från SEB till kortet. Betalade in rätt sent tisdag och dessa kom onsdag kväll. Såg att jag kunde betala några fler prylar inkl en bilservice på frugans bil så betalde in lite mer torsdag runt kl10 och dessa syns inte än. :(
 

M.K

Medlem
Hur är det möjligt att saker tar lääängre tid just nu? NYSE och Nasdaq förkortade precis bokföringen med 50% för att ta ett dagsfärskt exempel. Andra system blir också allt snabbare, men här vill SEB ta räntepengar eller vad? Återkommer eventuellt mycket irriterad efter 22. Oavsett skål för X2 helg alla BC vänner från en frequent flyer med tomt konto just nu hos SAS MC, tömt min halva limit som fanns
 

Brandten

Medlem
Fortfarande inte kommit in... Vet inte om det är någon körning under helgen men annars blir det måndag och endast dagens transaktioner på dubbla poäng.
 
Toppen