Ja, det gjorde jag senast. Välj betalning idag genast, när den dagen är.Hur lägger ni in betalning på Betalo så att det dras den 24e? Går det att få till över 10K?
Ja, det gjorde jag senast. Välj betalning idag genast, när den dagen är.Hur lägger ni in betalning på Betalo så att det dras den 24e? Går det att få till över 10K?
Tack! Gick det på belopp över 10 000 kr också? Läste någonstans att det var max 10k per 24h.Ja, det gjorde jag senast. Välj betalning idag genast, när den dagen är.
Det gick bra! Betalade exempelvis hyra för 2 månader i förskott.Tack! Gick det på belopp över 10 000 kr också? Läste någonstans att det var max 10k per 24h.
Det är väl max 10k/24h och max 20k/96h om jag inte minns fel? Så vill du betala mer än 10k får du sprida ut det över flera dagar.Tack! Gick det på belopp över 10 000 kr också? Läste någonstans att det var max 10k per 24h.
Det är väl max 10k/24h och max 20k/96h om jag inte minns fel?
Jag la typ 20 på fredagen som gick igenom direkt.Det är väl max 10k/24h och max 20k/96h om jag inte minns fel? Så vill du betala mer än 10k får du sprida ut det över flera dagar.
Har det gått flera gånger? För mig har det alltid studsat när jag passerat 10 000 kr... Vore väldigt trevligt om det har ändrats.Jag la typ 20 på fredagen som gick igenom direkt.
Bra, men jag stör mig på det här
"Så får du fler poäng och i de flesta fall även den bästa valutakursen."
Skulle vilja kalla det för vilseledande. Spelar ju ingen roll om man får den bästa valutakursen, om man sedan betalar ett 2% valutaväxlingspåslag.