Business Saverstaff skrev:HKG-ARNPlus->Business3000 SEK x 2 paxUppgradering lyckad. Kanns som en ratt bra deal med tanke pa att Plus-biljetten koptes mkt billigt genom friends & family-kampanj.Nagon som vet vilken bokningsklass man hamnar i?Klicka för att utvidga...
Alla, annars måste du splittra bokningen i fler PNR-nr.Fjalar skrev:Har inte sett om detta avhandlats tidigare. Men behöver man uppgradera samtliga personer på en bokning, eller kan man välja att endast lägga bud på uppgradering för en person?Klicka för att utvidga...
beatonthebrat skrev:Fick igenom en upgrade på SK939. Det blir första business med SAS longhaul. Finns bara rad 1 och 8 kvar att välja på. Samt A eller H. Fördel att sitta med äkta fönster eller inte?Klicka för att utvidga...
Mer plats för fötterna på rad 1beatonthebrat skrev:Fick igenom en upgrade på SK939. Det blir första business med SAS longhaul. Finns bara rad 1 och 8 kvar att välja på. Samt A eller H. Fördel att sitta med äkta fönster eller inte?Klicka för att utvidga...
beatonthebrat skrev:Fick igenom en upgrade på SK939. Det blir första business med SAS longhaul. Finns bara rad 1 och 8 kvar att välja på. Samt A eller H. Fördel att sitta med äkta fönster eller inte?Klicka för att utvidga...
Som sagt mer utrymme för benen på rad 1, men rad 8 har lite extra utrymme också till stolen framför om jag kommer ihåg rätt.aldrighemma skrev:Även om fönster är trevligt så skulle jag välja 1A i detta fall, för att inte hamna längst bak vid buffen och WC där det kan vara lite spring.Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Åker till Boston 25 augusti och vill lägga bud till plus, finns dock ej att välja. Beror det på att det var 737 innan med bara go och business? Eller beror det på att plus är slutsålt tro? Har skrivit till SAS och väntar på svar men det går segt...Klicka för att utvidga...
Det sker tidigare, någon gång i augusti. Vår resa i september är med A330Double Trouble skrev:Den linjen är väl fortfarande operated by PrivatAir? Minns inte exakta datumet och kan inte googla just nu, men tror SAS ska ta över i Oktober.Klicka för att utvidga...
Nej, det är A330 operated by SAS som gäller för min resa. Därför jag frågade om plus då jag vet 737:an inte har detDouble Trouble skrev:Den linjen är väl fortfarande operated by PrivatAir? Minns inte exakta datumet och kan inte googla just nu, men tror SAS ska ta över i Oktober.Klicka för att utvidga...
56 platser plus är troligtvis inte sålda. Troligtvis som du tror att de inte uppdaterat att man ska kunna uppgradera till plus.Remington Steele skrev:Nej, det är A330 operated by SAS som gäller för min resa. Därför jag frågade om plus då jag vet 737:an inte har detKlicka för att utvidga...
Är det apropå detta någon som fått igenom Plusgrade-bud i någon riktning på denna linje? Jag har uppgraderat vid gate både till och från Boston efter att ha blivit nekad Plusgrade, har inte sett rapporterat här om någon som fått igenom budet.Double Trouble skrev:Den linjen är väl fortfarande operated by PrivatAir? Minns inte exakta datumet och kan inte googla just nu, men tror SAS ska ta över i Oktober.Klicka för att utvidga...
Min vän blev nekad i båda riktningar på sin plusgrade (jag la aldrig något bud).storbokstav skrev:Är det apropå detta någon som fått igenom Plusgrade-bud i någon riktning på denna linje? Jag har uppgraderat vid gate både till och från Boston efter att ha blivit nekad Plusgrade, har inte sett rapporterat här om någon som fått igenom budet.Klicka för att utvidga...
Poängen dras när uppgraderingen går igenom (ca 48-24h innan avgång). Finns inga poäng på kontot då så går den inte igenom.Double Trouble skrev:Någon som vet när poängen dras om man gör en Plusgrade med poäng? Har 10 000 poäng som förfaller den 31 Augusti och jag åker hem EWR -> ARN den 3 September. Om jag lägger in en Plusgrade till business innan 31 Augusti och den går igenom, tror ni då den kommer plocka från dessa 10 000 eller kommer de hinna förfalla?Klicka för att utvidga...