Little-steven
Medlem
Kollade idag igen för att se om det va någon skillnad och lägsta budet ligger nu på 3000kr och högsta på 5500kr...
Kollade idag igen för att se om det va någon skillnad och lägsta budet ligger nu på 3000kr och högsta på 5500kr...
Bra fråga! Är i liknande läge själv fast till Plus och budat strax över 10K/person (som var minimi när vi bokade). När jag kollar budet står jag som EBB men är nu EBS..Jag har en flygning i September till LA, där jag för 2 månader sedan lade ett bud från GO till Business på runt 40k poäng. Vid budtillfället hade jag ingen status hos SAS (bara *G). Har nu, eftersom jag redan återkvalat mitt andra kort, fått EBS.
Kommer jag få EBS-bonusen på budet per automatik nu, eller bör jag ta bort mitt bud och lägga ett nytt för att erhålla EBS-bonusen på budet?
Ingen här som vet med säkerhet eftersom SAS inte gått ut med någon info om dylika fall. Jag hade personligen avbokat min uppgradering och sedan lagt en ny. Kostar ju inget, såvida de inte höjt priset sedan du bjöd första gången.Bra fråga! Är i liknande läge själv fast till Plus och budat strax över 10K/person (som var minimi när vi bokade). När jag kollar budet står jag som EBB men är nu EBS..
Jag har en flygning i September till LA, där jag för 2 månader sedan lade ett bud från GO till Business på runt 40k poäng. Vid budtillfället hade jag ingen status hos SAS (bara *G). Har nu, eftersom jag redan återkvalat mitt andra kort, fått EBS.
Kommer jag få EBS-bonusen på budet per automatik nu, eller bör jag ta bort mitt bud och lägga ett nytt för att erhålla EBS-bonusen på budet?
Bra fråga! Är i liknande läge själv fast till Plus och budat strax över 10K/person (som var minimi när vi bokade). När jag kollar budet står jag som EBB men är nu EBS..
Tack för svar. Det är just den där 50-procentiga budhöjningen som får mig att tveka men jag har 3,5 månad kvar att fundera.Ingen här som vet med säkerhet eftersom SAS inte gått ut med någon info om dylika fall. Jag hade personligen avbokat min uppgradering och sedan lagt en ny. Kostar ju inget, såvida de inte höjt priset sedan du bjöd första gången.
Och om det är budgivarens eller passagerarens status som gäller ;DStatusen vid bokning lever kvar i bokningen, ringer man in kan de uppdatera statusnivå på själva bokningen, men frågan kvarstår när Plusgrade hämtar sin info om nivån.