Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Det är i genomsnitt ca80 lediga platser per flygning.
Tror att C ofta är full men det blir den på grund av uppgraderingar. Har själv lyckats med poäng uppgradering på ARN.

Då är första uppgiften att försöka räkna ut var man ska sitta för att minimera risken att få någon bredvid sig =) Kan någon se beläggningen nu på torsdag?

Jag har lagt ett bud på ARN-HKG från Go till Plus.
Hur kan jag även lägga ett bud på samma resa på Go-C? Är det möjligt? Jag kan bara ändra budstorleken på mitt befintliga bud på Go-Plus.

Det slog mig precis, jag har en förfrågan om uppgradering från Plus till Business IAD-CPH och lämnat mitt Diners som betalkort, nu var jag tvungen att spärra detta kort i veckan och har fått ett nytt kort. Detta betyder att de inte kan ta betalt för en ev. uppgradering, blir väl likadant när man får sitt årliga byte av Dinerskortet, eller är det exakt samma kortnummer vid det bytet?
En fördel med OT att de tog betalt direkt och sedan krediterade det kortet om inte uppgraderingen inte gick igenom. Vid kortbyte så fick man ringa till MasterCard och be dem flytta över beloppet till de nya kortet.
Återkom gärna om hur du gjorde, är i samma sits med ett spärrat amex reggat på Plusgrade...

Jag har lagt ett bud på ARN-HKG från Go till Plus.
Hur kan jag även lägga ett bud på samma resa på Go-C? Är det möjligt? Jag kan bara ändra budstorleken på mitt befintliga bud på Go-Plus.

Jag har inte heller lyckats klura ut den biten.

Ta först bort plus-budet och lägg in business-bud först, då får man även möjlighet att sedan buda på plus.

Toppen