palmen
Moderator
Jag har blivit nekad 90 minuter innan i loungen så det finns säkert lite dagsform i det där också.60 min för avgång lämnas det över till gaten
Jag har blivit nekad 90 minuter innan i loungen så det finns säkert lite dagsform i det där också.60 min för avgång lämnas det över till gaten
Nix, jag har troligtvis världens bästa arbetsgivare inom min specifika nisch, och den enda möjliga arbetsgivaren om jag vill jobba i Sthlm. Och det handlar nog inte så mycket om snålhet som signalvärde, det är väldigt stor chans att jag sitter på samma flight som kunder eller konkurrenter på en arbetsresa, och då ska jag inte sitta i C medans kunderna reser ekonomi. vilket är helt förståeligt.
Du kan ju bara lägga bud eller ändra budet fram till 48 timmar innan flighten, så den har nog inte gått igenom nej...La bud på flygning hem från HK imorgon men inte fått ngt mail. När jag går in och tittar står det expired på både plus och C. Det ser ut som om det är att jag inte kan ändra bud men jag gissar att det även innebär att det inte gått igenom.
Min tolkning med men min poäng var att det inte var särskilt tydligt. Inte heller något mail.Du kan ju bara lägga bud eller ändra budet fram till 48 timmar innan flighten, så den har nog inte gått igenom nej...
Det är riktigt, riktigt bra om Hong Kong-linjen lyfter, även om det blir mindre chans till uppgraderingar...Min tolkning med men min poäng var att det inte var särskilt tydligt. Inte heller något mail.
Jag tror C var fullt redan innan men jag fick buda ändå. Plus badade jag 200 Euro och det ville dom inte ha.
SAS verkar sälja bra nu. Go är helt fullt imorgon från HKG och C verkar också vara det, några ströplatser i Plus. Ska försöka knippa en av dom.
Nästa söndag åker jag hem från Peking och det verkar vara helt fullt.
36 timmar innan flight sker uppgradering, så efter det...Hur lång tid efter era bud har ni nått mail? Har lagt bud på tre flighter men har inte fått mail om dem![]()
Jag tyckte det stod att de hade skickat en konfirmation på budet, inte att budet accepterats.36 timmar innan flight sker uppgradering, så efter det...