Sablar också! Får maila SAS och fråga, när jag går in på upgrade ser jag dock mina bud så det borde va lugnt. Tack för svar.Exakt, det ska konfirmeras via mail. Jag har lagt in 4st ansökningar i SAS Upgrade - fick bekräftelsemail för alla. Ändrade en - fick mail även om det.
Samma härFick mail, hamnade i skräpposten. Ibland är mailprogrammet riktigt smart.
Jag åker hem från HKG nästa söndag och såg att det inte fanns många platser kvar i C (SAS-Cari).Min tolkning med men min poäng var att det inte var särskilt tydligt. Inte heller något mail.
Jag tror C var fullt redan innan men jag fick buda ändå. Plus badade jag 200 Euro och det ville dom inte ha.
SAS verkar sälja bra nu. Go är helt fullt imorgon från HKG och C verkar också vara det, några ströplatser i Plus. Ska försöka knippa en av dom.
Nästa söndag åker jag hem från Peking och det verkar vara helt fullt.
När jag gick in och tittade är C fullt, go fullt och ströplatser i PlusJag åker hem från HKG nästa söndag och såg att det inte fanns många platser kvar i C (SAS-Cari).
Sitter på en plats i Plus som jag är nöjd över och med trolig seatblock och dagflygning hem är jag inte beredd att lägga många pengar att sitta i C.
(Plus var mindre än halvfull...)
Med lite "kontakter" i SAS fick jag se siffrorna (torsdagens).När jag gick in och tittade är C fullt, go fullt och ströplatser i Plus