gjohansson
Medlem
Minsta poäng har höjts men pengarna verkar bestå som tidigare.Har SAS höjt minimumbudet nyligen? Minns det som 500kr och 5000p lägre än vad det är nu.
Minsta poäng har höjts men pengarna verkar bestå som tidigare.Har SAS höjt minimumbudet nyligen? Minns det som 500kr och 5000p lägre än vad det är nu.
Alltid Business förstTidigare när ni som har lyckats lägga bud på både Plus och Business, vilket la ni bud på först ?
/A
Longhaul? Isåfall borde du få igenom en plusgrade under det beloppet med några hundralappars marginal. Men å andra sidan kan det ju bara värt en slant att veta att man faktiskt får den högre klassen också.Vad tycker ni om följande: Plus är 2600 :- dyrare an Go på en resa jag skall boka, skall jag boka Go och hoppas på plusgrade eller bara boka plus direkt ?
/A
Skall tilläggas att resan är en milagerun så jag lutar nog åt att boka Plus så jag kan säkra poängen, så blir plusgrade till Business bara en bonus.Longhaul? Isåfall borde du få igenom en plusgrade under det beloppet med några hundralappars marginal. Men å andra sidan kan det ju bara värt en slant att veta att man faktiskt får den högre klassen också.
Boka alltid i den klass du vill resa i, art förlita sig på plusgrade är vanskligt och om det blir nekat kanske du behöver göra ytterligare mileage runs för att nå målet.Skall tilläggas att resan är en milagerun så jag lutar nog åt att boka Plus så jag kan säkra poängen, så blir plusgrade till Business bara en bonus.