TomJ
Medlem
Vi hade en diskussion tidigare på forumet om vilken dålig stämning det kan vara i vissa trådar med spydiga svar, och jag skulle aldrig tilltala en annan på forumet med "men du förstår väl". Nåväl, det är kommentarer som jag vanligtvis ignorerar - men det finns säkerligen många nya/gamla medlemmar vars tålamod för sådana kommentarer är lägre.
Dagens sanning...
Jag tycker att det var bra hanterat av SAS, men jag hade gärna haft informationen på förhand om att de kompenserar för uteblivet wi-fi i efterhand. Det är i alla fall så jag tycker att det borde hanteras. Det är trots allt SAS som jag har en bokning hos.
Ja, att de i efterhand ersätter är ju gott och väl. Hade ju varit samma sak om du hade fått betala för all mat och dryck ombord utan att ha fått reda på om du kommer få det ersatt eller ej.
Ersätter man i efterhand så man får en motsvarande produkt OCH meddelar det i förväg så kan jag anse att man ersatt med en motsvarande produkt, men inte om kunden själv måste ta beslutet att nyttja de ibland gravt överprisade tilläggen och hoppas kunna förhandla sig till ersättning i efterhand. Det är ju som sagts tidigare en av de saker som SAS pushar specifikt för, Mat & Dryck, Underhållning ombord samt Wifi.