Provat på alla permutationer möjliga av android, ios, macos, windows 10, 2k8server, chrome, edge, ff, safari som är möjliga. Alla fallerar på inloggning. Bra jobbat SK-it!
Är det någon som prövat handla på ansluten shop och sett om poäng är påväg in?
Har en inbokad grej till veckan och hoppas på att göra utlägg för flera om det fungerar.
Du och ni andra som har problem får gärna skriva lite mer exakt vad som går fel.
När jag klickar på logga in så laddar den först ner logga in rutan från sas (https://www.flysas.com/customer/login/partner/?market=dk&language=sv&partner=LoyalSolutions) och sen loggar jag in och då visas det tre animerade vita prickar och sen när inloggningen är ok hos sas skickas man till https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login och då visas det istället animerade snurrande pilen och sen hamnar jag på min sida där jag lagt in mina kort.
Ni kan även prova ta upp mer info vilket anrop den stannar på. (Tryck f12 i chrome t.ex.)
Du och ni andra som har problem får gärna skriva lite mer exakt vad som går fel.
När jag klickar på logga in så laddar den först ner logga in rutan från sas (https://www.flysas.com/customer/login/partner/?market=dk&language=sv&partner=LoyalSolutions) och sen loggar jag in och då visas det tre animerade vita prickar och sen när inloggningen är ok hos sas skickas man till https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login och då visas det istället animerade snurrande pilen och sen hamnar jag på min sida där jag lagt in mina kort.
Ni kan även prova ta upp mer info vilket anrop den stannar på. (Tryck f12 i chrome t.ex.)
+1Får följande meddelande: "Du försöker koppla ett Mastercard. Det bliver kommer bli möjligt att koppla ett Mastercard om 8-10 dagar. Se i e-postmeddelanden från EuroBonus för uppdateringar"
Någon stött på samma problem?