Senaste nytt

Nyhet! Koppla ditt betalkort till Eurobonus.

MTheC

Medlem
Blir något frustrerad av problemen att försöka regga kort. Har nu testat från telefon (både min Android och min iPhone med Chrome, Firefox, Edge, Safari) och från dator(er) med Chrome, Firefox och Edge och funkar inte (och ingen adblocker eller liknande aktiverad). Får i flera fall upp inloggningsrutan men i "bästa" fall så står den bara och tuggar när man klickar logga in. Någon som har liknande problem? Eller förslag på lösning?

Undrar ibland hur mycket man testar lösningar innan man lanserar dem.
 
Blir något frustrerad av problemen att försöka regga kort. Har nu testat från telefon (både min Android och min iPhone med Chrome, Firefox, Edge, Safari) och från dator(er) med Chrome, Firefox och Edge och funkar inte (och ingen adblocker eller liknande aktiverad). Får i flera fall upp inloggningsrutan men i "bästa" fall så står den bara och tuggar när man klickar logga in. Någon som har liknande problem? Eller förslag på lösning?

Undrar ibland hur mycket man testar lösningar innan man lanserar dem.
Jag har samma. Tuggar vid inloggning hur jag än gör.
 

lucasd

Medlem
För mig har det fungerat både med iPhone och Mac - båda via Safari. Sidan tuggar dock om jag väljer logga in, väljer jag lägg till kort fungerar det att logga in och lägga till kort.
 

MTheC

Medlem
För mig har det fungerat både med iPhone och Mac - båda via Safari. Sidan tuggar dock om jag väljer logga in, väljer jag lägg till kort fungerar det att logga in och lägga till kort.
Har provat både att klicka "logga in" och att "Lägg till kort" men tyvärr ingen skillnad i resultat. Intressant nog så funkade det för min bättre hälft att lägga till kort och hon använde min dator (och samma browser) vilket tyder på att det snarare har något med mitt konto att göra. Får nog försöka dra iväg ett mail till dem men har ganska låga förhoppningar på det då även enkla frågor brukar ta många mail att lösa.
 
Toppen