Bör vara officiellt - finns direkt på framsidan på via denna länk: SAS EuroBonus Member Portal
edit: URL i klartext:Kod:https://eurobonus.shopping/en
login:1 Failed to load resource: the server responded with a status of 502 (Bad Gateway)
eurobonus.shopping/:1 Access to XMLHttpRequest at 'https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login' from origin 'https://eurobonus.shopping' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.
Hur ser ditt felmeddelande ut då?Vet inte om jag ska se det som framsteg men får efter att ha overridat CORS inte felmeddelande avseende CORS längre i koden men funkar inte bättre för det.
Då blev det följande:Hur ser ditt felmeddelande ut då?
Nu är det kanske inte så lätt som alla kan tyckas tro. Vårt företags policy är att vi helt enkelt flyger ekonomi överallt och eftersom vi är framgångsrika och faktiskt tjänar pengar och policyn ärvatt vi tar det billigaste alternativet i kombination med restid. Ifall man väljer att betala mer för SAS olika klasser i ekonomi får man ändå exakt samma utbud som den billigaste. Vägrar åka till Hong Kong för 500 poäng t o r !Sluta flyg på billigaste biljetterna då?
Lade in mina kort på fredag förmiddag.
Handlade i Rituals butik på eftermiddagen.
Inte fått något mail ännu, inte heller kommit upp i listan som "poäng påväg"... så inget klart svar på frågan.