Senaste nytt

Nyhet! Koppla ditt betalkort till Eurobonus.

Under mina korta tid i eurobonus har samtliga plattformar förutom en strulat nån gång.
Enda som aldrig strulat är iPadOS med safari.
 
Provat på alla permutationer möjliga av android, ios, macos, windows 10, 2k8server, chrome, edge, ff, safari som är möjliga. Alla fallerar på inloggning. Bra jobbat SK-it!
 
Provat på alla permutationer möjliga av android, ios, macos, windows 10, 2k8server, chrome, edge, ff, safari som är möjliga. Alla fallerar på inloggning. Bra jobbat SK-it!

Du och ni andra som har problem får gärna skriva lite mer exakt vad som går fel.

När jag klickar på logga in så laddar den först ner logga in rutan från sas (https://www.flysas.com/customer/login/partner/?market=dk&language=sv&partner=LoyalSolutions) och sen loggar jag in och då visas det tre animerade vita prickar och sen när inloggningen är ok hos sas skickas man till https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login och då visas det istället animerade snurrande pilen och sen hamnar jag på min sida där jag lagt in mina kort.

Ni kan även prova ta upp mer info vilket anrop den stannar på. (Tryck f12 i chrome t.ex.)
 
Är det någon som prövat handla på ansluten shop och sett om poäng är påväg in?
Har en inbokad grej till veckan och hoppas på att göra utlägg för flera om det fungerar.
 
Är det någon som prövat handla på ansluten shop och sett om poäng är påväg in?
Har en inbokad grej till veckan och hoppas på att göra utlägg för flera om det fungerar.

Lade in mina kort på fredag förmiddag.
Handlade i Rituals butik på eftermiddagen.

Inte fått något mail ännu, inte heller kommit upp i listan som "poäng påväg"... så inget klart svar på frågan.
 
Du och ni andra som har problem får gärna skriva lite mer exakt vad som går fel.

När jag klickar på logga in så laddar den först ner logga in rutan från sas (https://www.flysas.com/customer/login/partner/?market=dk&language=sv&partner=LoyalSolutions) och sen loggar jag in och då visas det tre animerade vita prickar och sen när inloggningen är ok hos sas skickas man till https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login och då visas det istället animerade snurrande pilen och sen hamnar jag på min sida där jag lagt in mina kort.

Ni kan även prova ta upp mer info vilket anrop den stannar på. (Tryck f12 i chrome t.ex.)

Använder Chrome på MacOS. Första länken kommer bara tillbaka till samma inloggningsruta om och om igen. Andra länken skickar mig bara till en sida med röd text som säger "Whoops, looks like something went wrong.".
 
Du och ni andra som har problem får gärna skriva lite mer exakt vad som går fel.

När jag klickar på logga in så laddar den först ner logga in rutan från sas (https://www.flysas.com/customer/login/partner/?market=dk&language=sv&partner=LoyalSolutions) och sen loggar jag in och då visas det tre animerade vita prickar och sen när inloggningen är ok hos sas skickas man till https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login och då visas det istället animerade snurrande pilen och sen hamnar jag på min sida där jag lagt in mina kort.

Ni kan även prova ta upp mer info vilket anrop den stannar på. (Tryck f12 i chrome t.ex.)

Detta fungerade för mig, dvs logga in först efter att jag klickat på "lägg till kort". Har nu lagt till både Amex och Visa.
Använde Explorer i Windows 10.
 
Får följande meddelande: "Du försöker koppla ett Mastercard. Det bliver kommer bli möjligt att koppla ett Mastercard om 8-10 dagar. Se i e-postmeddelanden från EuroBonus för uppdateringar"

Någon stött på samma problem?
 
Jag saknar Stockholms Restauranger och Wärdshus AB. Är de inte längre kvar i Eurobonus eller måste man ändå dra kortet där?
 
Toppen