NotRyan skrev:Har aldrig hört att en stopover skulle vara möjlig på en Star Alliance-award för Eurobonus-poäng. Det går bara att ta en stopover på en ren SAS-award på Intercont, och då endast i bytespunkten (CPH/ARN/OSL)Klicka för att utvidga...
chrisljo skrev:Er dette dokumentert noe sted? For oss som bor i hovedstadene, men reiser anse steder gir dette mulighet for "gratis" innenriks reise på toppen av ic reisen.Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Någon mer än jag som har problem att se sin "Spend" på amex sida?Sitter och funderar på om jag ska slå till nu på ett Elite och få 20000p i år och satsa på Diamond eller vänta till efter nyår och få en avkopplande start på nästa års statusjakt... svåra frågorKlicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Någon mer än jag som har problem att se sin "Spend" på amex sida?Sitter och funderar på om jag ska slå till nu på ett Elite och få 20000p i år och satsa på Diamond eller vänta till efter nyår och få en avkopplande start på nästa års statusjakt... svåra frågorKlicka för att utvidga...
Joshua skrev:Någon som fått bekräftat om nya amex med rätt prefix kommer skickas ut till alla eller om alla måste anmäla detta separat till de?(Är EBD men fick EBS)Klicka för att utvidga...
Jag tycker att jag har lusläst sidorna och hittar inte något om att utresan måste ske från Skandinavien längre, är det någon som har sett om det villkoret kvarstår?andy.c skrev:Här kommer bild på brevet och villkoren på baksidan.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Hur ser tillgängligheten för 2-4-1 på *A awards ut? Någon som hunnit kolla? Kan man använda sig av United eller ANAs sökmotorer?Klicka för att utvidga...
JaHenrik_B skrev:Även om jag använder 2-4-1 vouchern? Är samma inventory tillgänglig vid bokning av AMEX 2-4-1 awards som för vanliga EuroBonus awards?Klicka för att utvidga...