Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Nu vet jag att alla på forumet inte hyr bil på Avis men många gör det och har gjort det ganska mycket senaste året. Vore kul om vi dedikerade en månads värvningspoäng till utvald/framröstad person på Avis i samband med att den gyllene kampanjperioden tar slut 31/3-2019. :)

Vet inte om det kan klassas som "muta" eller liknande, eller om sådant måste förmånsbeskattas, så finns det någon juridisk kunnig där ute, please speak up.

Det har ju varit lite olika kriterier, från att ha lagt upp en reserapport, postat > 1000 gånger?, lagt upp sitt reseår 2018.

En som bara läser och inte bidrar till forumsläsare borde inte räknas som aktiv, även om den bidrar till trafiken till forumägarna.
Är väl Palmen som väljer kriterier varje månad och det är väl vad som får räknas som aktiv medlem
Ni menar så, ja men då förstår jag.
Jag både läser och svarar när jag känner att jag kan tillföra ett bra svar. Även om jag inte kvalat in till varje amexvärvningsmånad så har jag de gå ger jag kunnat ansöka valt att avstå :)

Hur länge ska januari-värvarna ligga uppe? Har fortfarande inte sett någon tråd om nya värvare för februari.

Kan vara bra att ha ett system som fungerar konsekvent om det ska ha någon som helst trovärdighet framöver.

Toppen