Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

När man läser en del av kommentarerna som berör amex-inbjudningarna, kan man tro att det handlar om utfallet av ett miljon-lotteri, eller liknande.
Missförstå mig rätt... det är extremt bra värde att få bli månadens värvare, men man är oavsett hänvisad till folks godtycke för att bli just den som får värva en enskild person. Ens restips/julrim/slogan eller vad det nu är, kanske inte ens faller folk i smaken.

Det finns ett uttryck som ibland används här på formet vilket lyder "this is why we can´t have good things"...
Lite så börjar det bli här också med alla synpunkter, ifrågasättande och ibland rent gnäll. (ja, det här är gnäll om gnället ;))
Jag är förvånad (men tacksam för) att moderatorerna inte bara har tröttnat på allt och sagt "nu skiter vi i det här. Hur vi än gör blir det bara gnäll"

Nuvarande lösning är väl klockren!??

En hel diskussion som startades av någon som ville poängtera en eventuell brist i systemet.. Slöseri med tid o energi!

Det tycks fungera rätt enkelt och bra nu. Allt jävla gnäll får åtminstone mig att tycka synd om palmen som lägger ner tid på detta. Önskar nästan att alla värvningar genom businessclass.se läggs ner för alla, så det blir så rättvist som många verkar söka. Jösses... Tror en del kan nyttja sin tid bättre än att försöka hitta nya fel i varje system.. Life goes on.

Är man ny medlem och läser forumreglerna så står det inget om värvning i "ny" tråd.

Kanske forumreglerna ska ha en länk till denna tråd med tanke på att det påpekas högre upp i tråden att många konton/användare finns/skapas just för värvningsändamål.

Toppen