Senaste nytt

Ny stol i Lufthansa First och Business från 2023

Jannes

Medlem
Undrar hur de kommer klassificera de sätena i främsta raden, är ju klart luftigare på alla fyra platser. Reserverade för HON, eller extra avgift?
Men ser verkligen skitsnyggt ut, synd att de knappast kommer hinna få in detta till midsommar då jag har LH C bokat.
 

Taggen

Medlem
Så de går ner på 4 säten i First alltså? Det kommer bli ont om awards om de ens släpper dem. Kan bara hoppas de kör A380 och 340 längre än de planerat men det är nog önsketänkande.
 

SimonXYZ

Medlem
Ska bli kul att prova i business! Jag har aldrig bokat LH revenue business då deras säten har sett så dåliga ut - samma sak när det gäller LX och OS. När det gäller OS fick jag dessutom mina farhågor bekräftade när jag flög med dem i januari på bonusbiljett. Det har blivit mest SAS, SIA, ANA och Thai revenue.

@Taggen man får nog tyvärr t.o.m. räkna det som 3 säten. Det ska bli intressant att se hur de ska prissätta det där dubbelsätet.

Tidigare har det varit möjligt att boka revenue first till överkomligt pris med 2-4-1-kampanj. Vi får se hur det utvecklar sig... Det verkar som att 747-8 inte kommer att få dessa nya säten, så det kanske fortfarande kommer att finnas möjligheter för oss vanliga dödliga.
 
Toppen