Riktigt snyggt. Kommer väl antagligen inte att kunna bokas med EB ändå dockFler bilder, några av dessa tror jag är nya. Mamma Mia, första klass-kabinen är helt otroligt snygg…Business ser bra ut men lite steril i färgerna, påminner lite om ANA:s gamla kabin?Visa bifogad bild 139847Visa bifogad bild 139848Visa bifogad bild 139849Visa bifogad bild 139850Visa bifogad bild 139851
En ToR i F ger ju mer eller mindre guld, så du får se det som en investering i din eurobonus istället!Riktigt snyggt. Kommer väl antagligen inte att kunna bokas med EB ändå dock![]()
Hade jag absolut kunnat göra om omständigheterna varit annorlunda! Tror inte det är en bra investering att investera i EB nuEn ToR i F ger ju mer eller mindre guld, så du får se det som en investering i din eurobonus istället!
Tråkigt om man måste välja mellan enkelsäte och bubbelsäte2 enkelsäten och ett bubbelsäte i förstaklass vad jag kan se.
Tråkigt om man måste välja mellan enkelsäte och bubbelsäte![]()
Men om man vill ha bubbel i ett enkelsäte!?Tala för dig själv, jag tycker bubbelsäte låter som ett väldigt lockande alternativ!
Så de menar att om jag åker med min fru måste vi dela fjärrkontroll?Fler bilder, några av dessa tror jag är nya. Mamma Mia, första klass-kabinen är helt otroligt snygg…Business ser bra ut men lite steril i färgerna, påminner lite om ANA:s gamla kabin?Visa bifogad bild 139847Visa bifogad bild 139848Visa bifogad bild 139849Visa bifogad bild 139850Visa bifogad bild 139851