Det hade varit riktigt ballt, om de satt den i mid cabin. Ytterst tveksam den får plats i nosen.Hoppas att 747-8 får denna.
Tyvärr tror jag att dessa lär vara extremt svårt att då tag på. Med tanke på hur svårt det redan är för SAS EB och nu reducerar man antalet stolar från 8st till 4st. I alla fall på B787.Har väntat på det här. Kommer ta en Lufthansa F till första bästa destination direkt när det lanseras (om det fortfarande släpps tillgänglighet till EB såklart)
Säkerligen kommer dom vara det. Men med flexibla datum samt destinationer kanske det är möjligt att få till något 1-14 dagar innan avresa. Vi får se hur det blir!Det hade varit riktigt ballt, om de satt den i mid cabin. Ytterst tveksam den får plats i nosen.
Tyvärr tror jag att dessa lär vara extremt svårt att då tag på. Med tanke på hur svårt det redan är för SAS EB och nu reducerar man antalet stolar från 8st till 4st. I alla fall på B787.
Verkar lovande: "More than 100 new Lufthansa Group aircraft, such as Boeing 787-9s, Airbus A350s and Boeing 777-9s, will fly to destinations around the world with the new “Allegris” service. Additionally, aircraft already in service with Lufthansa, such as the Boeing 747-8, will be converted."Hoppas att 747-8 får denna.
Ska själv testa PE med LH nästa vecka, hade hoppats på att de skulle ha lyckats rulla ut de nya stolarna men tolkar detta som att man inte gjort det. Surt.Ser ut att vara samma stol i Premium Economy som på Swiss. Fördelen är när man fäller bak sätet så går inte hela modulen ner. Dvs den där bak påverkas inte. Kommer själv testa Swiss produkt i PE under januari, får återkomma.
Instämmer! Swiss har dock haft en liknande stål sedan något år sedan.Premium Eco ser ut att vara det största lyftet, är detta den första fasta ryggen i denna klass för *A? Finns inte hos de man tänker på som mest förnäma som SQ, EVA eller ANA.